måndag 3 oktober 2011

..Visningskväll med bastu, ME och vänner..


Igår hade jag min första visning av ME-produkterna! Det var jag, mamma, Sara, Elin och Petra. Det var mysigt! Vi bastade och gjorde en veckorengöring innehållande bl.a. en härlig peeling och en 10 minuters ansiktsmask! Skönt värre! Jag berättade om produkterna och hade en "låtsasvisning", förklarade vilka krämer som är bra till vad och så. Lite övning inför kommande visningar =) Alla upplevde en positiv känsla av veckorengöringen vi gjorde innehållande bl.a. peeling och ansiktsmask de tyckte att produkterna verkade riktigt bra!

Jag gillar verkligen peelingen och ansiktsmasken! Så himla skönt att peela bort gamla hudavlagringar, fett och smuts och känna hur huden blir len och fräsch! Peelingen innehåller fina korn av kiseldioxid och repar inte huden som vissa andra peelingar kan göra. Masken innehåller fin, djuprengörande porslinslera och andra närande oljor som t.ex. mandel- & jojobaolja, den är superskön och man kan känna hur det pirrar lite i huden när man har den på. Detta är inget som är farligt, utan helt normalt, det är nämligen cirkulationen i huden som ökar.








Just nu är det extrapris på peelingen! 260:-, du sparar 99:- (ord.pris: 359:-) Egentligen har kampanjen gått ut men jag har fått lov att köra den t.om. 10/10!! Så om någon vill beställa är det bara att dra iväg ett mail eller ett sms! =)

Nu ska jag gå och duscha! Sen ska jag rengöra ansiktet och njuuuta av den underbara känslan av att ha ren, fräsch, mjuk hy som luktar riktigt gott!! *looove*

Nyfiken??
Boka en visning med dina tjejkompisar vettja! Maila eller ring mig för info!

rebecka_gravas@hotmail.com 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar