måndag 3 oktober 2011

..Bra skit - Marja Entrich..

Utvärdering so far...
Nu har jag använt rengöringsprodukterna nästan en vecka och jag har redan märkt resultat! Huden är inte längre torr/flottig/”repig”!! Hurra! Den känns len, mjuk och smidig! Det som jag väntar på nu är att även finnarna och plitorna ska bli bättre! Jag förstår att ”rom inte byggdes på en natt”, det tar ju trots allt ett någon månad för huden att bilda nya celler och repareras! Jag tror faktiskt på de här produkterna (och jag är kritisk av mig) men jag ser ju redan att det fungerar, och då har jag bara gjort min lilla rengöringsprocedur med rengöringsolja, ansiktsvatten, avocado- el morotsolja och till sist den fantastiskt dryga fuktkrämen! Det går in i huden på ett kick, det luktar gott och man känner sig fräsch framför allt! Vilket är långt ifrån vad jag har känt de senaste månaderna med mina hudproblem! Jag är lite smått frälst faktiskt!

Perfekt för att ta bort make-up...
Det som är så bra är också att man får bort make-up på ett effektivt och skonsamt sätt, man känner verkligen att man får bort allt ”skit” man har på sig i ansiktet varje dag! Har provat andra make-up removers som inte alls har känts behagliga. Tillslut tog jag olivolja och det funkade väl bättre med man blev ju så fruktansvärt oljig (Kanske just för att det var olivolja =P)! Känns som jag har hittat min dagliga rengöring nu i alla fall! Toppen! =)




 

Man får vad man betalar för...
Ett rengöringskit kostar just nu 753:-, nästan 100:- rabatt! Då ingår rengöring, ansiktsvatten och fuktkräm! Det är faktiskt ett kanonpris om man tänker på hur mycket pengar man lagt ut på skräp som inte fungerar. Dessutom har man värnat om miljön eftersom dessa produkter är ekologiskt framtagna, de är inte testade på djur, de är biologiskt nedbrytbara och de slaggar inte igen avlopp och liknande! Alla krämer kan användas som dag- och nattkräm, 2 i 1, och de finns för torr hy, normal hy och fet hy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar