lördag 28 maj 2011

..Tidig morgon..

I morse gick jag upp halv 7, vaknade av mig själv. Hade i och för sig ställt klockan på 7 eftersom en tidig promenad var inplanerad. Jätteskönt!! Så himla härligt att ta en mysig morgonpromenad!! Jag la i en tvätt och kl 7 var jag iväg! =)  Blev en lite kortare morgonpromenad än vanligt, ca 80 min men det var perfekt med tanke på att jag har varit sjuk i typ två veckor. När jag kom tillbaka började jag med min frukostsmoothie och väckte karln! Idag ska jag åka till Mora och köpa en pulsklocka!!! Wiieeee!!


Frukostsmoothie á la Morgonträning
ca 2 port
  • 1 banan
  • ½ apelsin
  • 1 passionsfrukt
  • 2-3 dl jordgubbar
  • ½ mogen mango
  • 2 msk proteinpulver naturell
  •  ca 2 dl vatten
  • 1 dl lättkesella
  • 3 msk Paulúns superjuice
  • 1 tsk hela linfrön
  • 1 tsk hampfrön (Renée Voltaire)  
Gört:
Lägg frukter och bär i blendern, mixa med lite av
superjuicen. Skaka proteinpulvret med vattnet och
blanda i. Ha i övriga ingredienser. Toppa med några
linfrön och några  hampfrön för syns skull! Häll
upp i höga glas, färdigt att njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar