fredag 20 maj 2011

..Ej död...

Jag är inte död bara vääääldigt upptagen just nu, idag har jag gått upp kl 6 för att hinna allt. Alltså en timme tidigare!! =) Har åkt på en släng av någon slags förkylning där grönt slem befinner sig i min hals och retar något fruktansvärt!!! Känner mig trött och hängig pga det och har inte tränat mer än promenader på hela veckan!! Jätte tråkigt!! Dessutom har jag börjat plugga, jag läser in ämnet Ma B, här smids det planer =P Mer om detta när jag har klarat kursen!!

Under tiden fortsätter jag att äta ISO-inspirerad mat och jag har även börjar gå till gymmet 1-2 dagar i veckan och på det ska jag försöka promenera 12 km och springa 2-3mil per vecka =P Här skall kommas i form inför kommande tjejklassiker-utmaningar med bästa Elin! Wohooow!

Närmsta och första "Träningstävling" inför TK kommer bli:

Blodomloppet 9 Juni  där vi är ett gäng tjejer som drar iväg för att springa 5km-10km, jag kommer köra på 10km. 

Följt av
Lidingö tjejlopp 10km som ingår i TK

Mycket kul att se fram emot!! Dessutom kommer det hända roliga saker 18 Juni, Big Pink Army är ett ledord men ingen ledtråd!! *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar