söndag 24 april 2011

..Påsk..

Påsken har varit fylld av god mat, massor med mys och massor med ägg!! Dessvärre även massor av socker, vi har löpt alldeles amok på både vin, godis och chips. Magen får naturligtvis sota för det men jag struntar faktiskt i det, jag vet varför jag får ont och jag ville verkligen äta godis!! =) Dessutom blir suget värre när man ska ha lingonveckan =P

Som sagt, nu är det påsk och det är ju inte direkt som jag har legat på latsidan! Vi skulle åka till Grövelsjön för en dag med sol och fika, jag började gå en timme innan utsatt avresetid. Skön morgonpromenad! Utöver det sprang jag strax över milen tippar jag på. På väg tillbaka från Grövelsjön gick jag av i Särnaheden och sprang sedan därifrån ner till Särna, det var jättefint väder och det gick kanonbra! Försöker förbättra min löpning så jag sprang lite fortare ca 5-10 min och växlade så om vartannat. Sista ca 30 sekunderna innan jag var framme sprang jag för allt jag hade kvar i kroppen och det var så himla skönt när jag var framme!!

Så här ser man ut efter ca 1 mil!! Rätt pigg och fräsch =P

Kolla in Tjejklassikern HÄR 

I förrgår bokade jag och min kompis Elin Gabrielsson vårat första tjejklassiker-lopp!! Vi börjar med Lidingö-tjejlopp då datumet för vansbrosimningen inte funkade, då, 9:e Juli ska min plastsyster Magdalena gifta sig med sin Fredrik nämligen och bl.a. jag ska sjunga på bröllpet.. =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar